לקבלת הצעה

חוק מס' 1 בהשקעות בשוק ההון

כאשר משקיע חונך עסקה פיננסית חדשה, אין לו שליטה על הכיוון שבו ינוע מחיר נייר הערך, על המהירות שבה זה יקרה, או לאיזה מחיר הנייר יגיע בסופו של דבר.

צוות ברוקר

חוק מס' 1 בהשקעות בשוק ההון


כאשר משקיע חונך עסקה פיננסית חדשה, אין לו שליטה על הכיוון שבו ינוע מחיר נייר הערך, על המהירות שבה זה יקרה, או לאיזה מחיר הנייר יגיע בסופו של דבר.
גורמים שונים עליהם אין לו שליטה עשויים להתערב ולהשפיע על עתיד השקעתו - פרסום דו"חות כספיים, הצהרות של פוליטיקאים, שינויי ריבית במשק וכדומה. למשקיע יש ציפיות שבגללן הוא חנך את העסקה, אך אין וודאות.

הדבר היחיד עליו למשקיע יש שליטה הוא גודל ההפסד המרבי שהוא מוכן לספוג.

החוק מס.1 בהשקעות הוא שעליך לקבוע את גובה ההפסד המרבי שאתה נכון לספוג, לתכנן את היקף ההשקעה בהתאם (כמובן תוך התייחסות לאסטרטגיית ההשקעות שלך), ולעמוד במחיר קטיעת ההפסד שקבעת.

כל הפסד גדול בשוק ההון התחיל כהפסד קטן שלא נקטע בזמן.

האינסטינקט האנושי להימנע מכאב גורם לרוב המכריע של המשקיעים לא לממש הפסדים קטנים בציפייה שבעתיד מחיר נייר הערך ינוע לכיוון הרצוי. אם אסטרטגיית ההשקעות שלך נבנתה כראוי, פעולה זו היא בעלת תוחלת כלכלית שלילית! כדי להפוך למשקיע מקצועי ומצליח לאורך זמן עליך להתנתק מהאינסטינקט הזה ולפתח את היכולת לממש הפסדים בדיוק במחיר שנקבע לכך מראש מבלי לסבול מנזק רגשי רב מדיי.

השקעות אינו משחק של אחוזי הצלחה, רבים מהמשקיעים המצליחים בעולם מתפארים בכ- 30% הצלחה בלבד. הם מפיקים רווחים למרות זאת מכיוון שהם קוטעים את הפסדיהם קטנים - בדיוק במחיר שבו התכוונו לעשות זאת, כך שהרווחים שהם מפיקים על ההשקעות המוצלחות מכסים את ההפסדים ויוצרים רווח.

השקעות - מכל סוג, הן משחק סטטיסטי של הסתברויות ותוחלות, וכאלה הפסדים הם חלק בלתי-נמנע מהמשחק, ושליטה על גובהם הוא המפתח להצלחה.

בהצלחה בהשקעות!

ד"ר שי סולן - צוות אתר ברוקר ישראל

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית