לקבלת הצעה

מהו בית השקעות ? כיצד לבחור בית השקעות ?

ריכזנו עבורכם כמה מהשיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת בית ההשקעות המתאים לכם ביותר

צוות ברוקר


מהו בית השקעות? מיהו הטוב ביותר?
כיצד לבחור בית השקעות לשנת 2024

בית השקעות הוא יישות פיננסית שאינה בנק או חברת ביטוח, ובמהותו עוסק בניהול השקעות.
בישראל פועלים עשרות בתי השקעות, החל מחברות בנות של בנקים וחברות ביטוח, ועד לבתי השקעות עצמאיים בינוניים וקטנים.

בין מגוון השירותים המוצעים על-ידי בתי ההשקעות ניתן למצוא ניהול תיקי השקעות, ניהול קרנות נאמנות, שירותי ברוקרז' ומסחר עצמאי, תעודות סל, ניהול קופות גמל והשתלמות, קרנות פנסיה.

צוות המומחים של אתר ברוקר ריכז עבורכם כמה מהשיקולים המרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת בית ההשקעות המתאים לכם ביותר:

עמידה בדרישות החוק
זהו ללא ספק קריטריון מרכזי בבחירת בית ההשקעות. תנאי זה מבטיח את רמת ההשכלה של מנהלי ההשקעות, ואת תנאי השירות המינימליים שתקבלו, וחשוב להקפיד עליו. את הרישיון מנפיקה הרשות לניירות ערך בישראל, והוא נדרש מכל מי שעוסק בניהול תיקי השקעות, בייעוץ השקעות ובשיווק השקעות.

סוגי המוצר / השירות שבית ההשקעות מציע 
כפי שראינו, בתי ההשקעות מציעים מגוון רחב של מוצרים ושל שירותים, החל מאלה המתאימים למי שמעוניין שאיש מקצוע ינהל עבורו את תיק ההשקעות, עבור למשקיע הפסיבי המעוניין לפעול באופן פסיבי יחסית, ועד למשקיעים ולסוחרים אקטיביים מאוד.

בחירת בית השקעות המציע מגוון רחב של מוצרים ושירותים יספק לכם את הנוחות של עבודה מול גורם אחד בכל מגוון הפעולות וההשקעות שלכם. מצד שני, עליכם לוודא שבית ההשקעות מציע את השירותים המסוימים הנדרשים לכם, תוך התאמה לשאר השיקולים הרלוונטיים.

רמת סיכון
בתי השקעות ומנהלי תיקים שונים פועלים במגוון שווקים ובמגוון אסטרטגיות, ולכן גם חושפים את ההון המנוהל אצלם למגוון רמות סיכון. עליכם לוודא שרמת הסיכון אליה אתם חשופים תואמת את הצרכים והעדפות שלכם, ולא להתפתות להבטחות להתעשרות מהירה או לתשואות יוצאות דופן. מניסיוננו, הבטחות הנשמעות לא מציאותיות הן, בדרך כלל, אכן... לא מציאותיות.


עלויות
לעלויות ניהול ההשקעות שלכם יש השפעה מכרעת על התשואה שתפיקו בטווח הארוך, ולכן מדובר בשיקול מרכזי. כמו בכל תחום אחר, עלות ניהול תיק ההשקעות היא פונקציה של איכות השירות שתקבלו ויכולת המיקוח שלכם.


שירות
איכות השירות של בית השקעות תתבטא, בראש ובראשונה, ביכולת לספק תשואות גבוהות ככל הניתן ביחס למדד היחס, תוך שמירה על רמת הסיכון שהוגדרה מראש. בנוסף רצוי לבדוק את שאר מרכיבי השירות, כגון מהירות קבלת מענה, אדיבות ההסברים הניתנים ללקוחות וכדומה. כמו בתחומים אחרים, קבלת חוות דעת מלקוחות אחרים היא הדרך היעילה ביותר לבחון את רמת השירות של בית השקעות.


בחירת בית ההשקעות שינהל את תיק ההשקעות שלכם הנה נושא חשוב ובעל השלכות משמעותיות על העתיד הפיננסי שלכם. לכן חשוב להקדיש את הזמן והאנרגיה הנדרשים כדי לבחור בבית ההשקעות המתאים לכם ביותר. כרגיל, צוות אתר ברוקר ישמח לסייע לכם מניסיונו ומהיכרותו עם השוק.

 

אנו ממליצים לבצע השוואת בתי השקעות בצורה מקצועית ע"י צוות מיומן , ההדרכה והיעוץ הראשוני מתבצעים טלפונית ללא תשלום , ניתן להשאיר פרטים בטופס הפרטים.

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית