לקבלת הצעה

השוואה בין ברוקרים פרטיים לבנקים

רבים מאתנו לא מודעים לחסרונות של שירות הברוקרז' של הבנק: עלויות גבוהות, מערכות מסחר ומידע פחות מתוחכמות ומגוון קטן של פעולות אפשריות

צוות ברוקר


השוואה בין ברוקרים פרטיים לבנקים

בין שאתם משקיעים או סוחרים במניות ישראליות, באופציות מעו"ף, בבורסה האמריקאית, במטבע חוץ או בכל סוג אחר של נייר ערך, תזדקקו לשירותיו של ברוקר. שני סוגי הברוקרים הנפוצים הם הבנקים, וברוקרים פרטיים.


הבנק כברוקר
לביצוע פעולות ההשקעה באמצעות הבנק שלכם יש שלושה יתרונות בולטים. ההיכרות שלכם אתו, נוחות הפעולה הנובעת מכך, והרגשת הביטחון הקשורה לעבודה מול גורם פיננסי מוכר וידוע.
רבים מאתנו לא מודעים לחסרונות של שירות הברוקרז' של הבנק: עלויות גבוהות יחסית, מערכות מסחר ומידע פחות מתוחכמות ומגוון קטן יותר של פעולות אפשריות.


ברוקרים פרטיים
רוב הברוקרים הפרטיים הם בתי השקעות גדולים ומוכרים, והיתרונות של עבודה מולם הם עלויות נמוכות בהרבה הן לביצוע עסקאות והן בעצם ניהול תיק ההשקעות, מערכות מסחר ומידע מתוחכמות יותר ומגוון רחב יותר של סוגי פקודות מסחר.

כמובן שפתיחת תיק השקעות כרוכה בפרוצדורה בירוקרטית, אך מעבר לכך היתרונות היחסיים שצוינו בהקשר של הבנקים רלוונטיים גם כאן. הברוקרים הפרטיים נמצאים בפיקוח וכספכם מובטח בדיוק כפי שהוא מובטח כאשר הוא מופקד בבנק שלכם.

כמובן שכל משקיע או סוחר חייבים לשקול את היתרונות והחסרונות היחסיים במקרה המסוים שלהם, אך ברוב המקרים צוות אתר ברוקר מוצא את הברוקרים הפרטיים כעדיפים באופן בולט.

במקרים בהם המשקיע מבצע פעולות השקעה בודדות בשנה, החסרונות היחסיים של פעילות באמצעות הבנק עשויים להתקזז ביחס לנוחות של עבודה עם גורם אחד ומוכר. כרגיל, אתם מוזמנים להיעזר בידע ובניסיון של צוות אתר ברוקר בכדי לבחור בפתרון המתאים ביותר לצורכיכם.


להשוואת בתי השקעות 2024
להשוואת ברוקרים 2024

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית