לקבלת הצעה

איך לבחור בית השקעות לשנת 2024 ?

כיצד בוחרים בית השקעות ? מי בית ההשקעות הטוב ביותר ? ועל מה חשוב לשים דגש בעת בחירת בית השקעות

צוות ברוקר

 

איך לבחור בית השקעות לשנת 2024 ?
מיהו בית ההשקעות הטוב ביותר ?

 

עולם ההשקעות הוא תחום שתפס תאוצה רבה ונראה כי אנשים רבים מחפשים לנהל את תיק ההשקעות שלהם בקפידה יתרה על מנת להבטיח לעצמם תשואות כמה שיותר גבוהות, אך זאת לצד שירות אישי ומקצועי ממנהל התיק. המגוון הרחב של בתי ההשקעות בישראל, ושלל ההבטחות שהם מפזרים, לעיתים עשויים לבלבל מעט את המשקיעים. אז בואו נראה כיצד בוחרים עם מי לעבוד? ועל מה חשוב לשים דגש בעת בחירת בית השקעות.


בדקו מול מי אתם עתידים לעבוד
דקה לפני שאתם בוחרים את בית ההשקעות עימו תעבדו באופן שוטף, רצוי להיפגש עם החברה ועם נציגיה ולבחון מול מי אתם עובדים, האם יש כימיה ביניכם לבין המנהל שיוקצה לכם? או שמא הוא חסר ניסיון או ללא יחסי אנוש. בעת הפגישה, מעבר לעניין הכימיה, תוכלו לקבל מושג מול מי ומה אתם עומדים, על מנת להבין על אילו נקודות רצוי לעמוד, וכמובן בכדי לקבל את התמונה המקיפה על בית ההשקעות. בשלב זה עליכם לזכור כי "לא כל הנוצץ זהב" ולא כל משרד מפואר ומרשים כלפי חוץ אכן מעמיד סוחרים מנוסים ואדיבים.


מה קורה לגבי ביצועים?
בעת בחירת בית השקעות, בדקו היטב את ביצועי בית ההשקעות לאורך זמן ולא באופן נקודתי, שהרי ביצועי העבר או ביצוע יוצא דופן בודד הוא לא אינדיקציה על כלל ביצועי בית ההשקעות. לכן, חשוב לבדוק כיצד בית ההשקעות התנהל במקרים של משבר ושפל, האם במצבים אלו התשואות של בית ההשקעות היו גבוהים או נמוכים ביחס לשוק באותה עת.


שקיפות מלאה לאורך כל הדרך
בית השקעות מקצועי חייב להקנות ללקוחותיו שקיפות מוחלטת בכל פעילות בית ההשקעות, הן מבחינת מדיניות ההשקעות, מבחינת האסטרטגיה שעומדת מאחורי כל רכישה או מכירה של ניירות ערך, וגם בהיבט הטכני - על בית ההשקעות להראות ללקוחותיו כיצד מבוצעות הקניות והמכירות של הניירות באופן מלא ובשקיפות מלאה. כמו כן, בדקו אם הנכם יכולים להתבונן על התיק ולקבל מידע בתדירות גבוהה על פי רצונכם.


שירות אישי ומענה מהיר לכל פנייה
ניהול תיק השקעות הוא לטווח ארוך, הרי וודאי לא תרצו להעביר את התיק שלכם בתדירות גבוהה מחברה לחברה. לכן, יש לוודא שלאחר ההתקשרות והחתימה על ההסכם, יהיה לכם מענה ראוי ויחס אישי ממנהל תיק ההשקעות בכל נושא. בדקו אם יש מענה מידי אצל שירות הלקוחות של החברה טרם סגירת החוזה ואם מנהל התיק יהיה תמיד זמין עבורכם לכל שאלה או בקשה, ובמידה והוא לא נמצא, האם יש מישהו שמחליף אותו.


מחירי עמלות - דמי ניהול
בתי השקעות בישראל מציעים מחירים שונים זה מזה בכל הקשור לעמלות וניהול תיק. לכן, יש לבדוק את כל העלויות הקיימות עבור ניהול התיק כדי למנוע אי הבנה בשלבים מאוחרים יותר. בדקו את העלויות הבאות: את דמי ניהול התיק, עלות קניה או מכירה של מניות או ניירות ערך, דמי השמירה הנגבים בניהול התיק ועוד.


מעוניינים בהכוונה אישית ? השוואת בתי השקעות לשנת 2024 
ניתן למלא את טופס הפרטים ונחזור בהקדם

השוואת בתי השקעות 2024

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית