לקבלת הצעה

איך לנווט נכון בשוק ההון 2024

כשבאים לבחור בית השקעות חשוב לבדוק את הרזומה שלו ולא להסתמך רק על תוצרי הפרסום השונים שלו

צוות ברוקר

 

 

איך לנווט בהצלחה בשוק ההון 2024

 


הדרך הקלה ביותר להמחיש את זה היא להשוות בין נהג שמחליט לצאת לנסיעה ומסתמך על מפת דרכים, לבין נהג שמשתמש במערכת הניווט המתקדמת בשוק. רוב הסיכויים שהנהג המסתמך על מערכת הניווט המתקדמת המספקת לו מידע עדכני מהדרך, יגיע בהצלחה ליעד שלו ובזמן קצר יותר.

ההמחשה שנתנו לכם משקפת נאמנה את המצב בו אדם מחליט לפתוח תיק השקעות. ברור שהוא יכול לעשות הכול לבד. יחד עם זאת סביר להניח שאדם שיבחר בצורה מושכלת וחכמה בית השקעות ויכיר באופן אישי את מנהל תיק ההשקעות שלו, יצליח לנווט טוב יותר בשוק ההון.
דוגמה מצוינת לכך ראינו בירידות החדות בשבועות הראשונים בחודש דצמבר 2018 סביר להניח שהנהג העצמאי, יצא כאן כנראה בהפסד, כששוקי המניות ירדו בשיעורים של עד 20%. משקיעים שבחרו בבית השקעות ומנהל תיק השקעות, לא יצאו, אלא נשארו עד הסוף והרוויחו משינוי המגמה בסוף דצמבר, בזכות גל העליות שפיצה על ההפסדים והניב רווחים נאים. דוגמה נוספת ראינו במאי 2019, שם אמנם הירידות היו מתונות הרבה יותר, אך הן לוו בחששות שהתיקון החזק מאז חודש דצמבר הגיע לקיצו. אז איך מנווטים נכון? זה מתחיל בבחירת בית ההשקעות.


יוצאים לדרך בבחירת בית ההשקעות שנת 2024

כשבאים לבחור בית השקעות חשוב לבדוק את הרזומה שלו ולא להסתמך רק על תוצרי הפרסום השונים שלו. כן, זה אומר לבצע עבודת תחקיר קטנה, שתשתלם בטווח הארוך עם בחירת בית השקעות, יציב, אמין, בעל איתנות פיננסית ופורטפוליו מוכח של הצלחות. בית ההשקעות מהווה למעשה את הבית של מנהל תיק ההשקעות ולכן, הוא כולל את כל הכלים הידע והניסיון המאפשרים למנהל תיק ההשקעות, להגיע להחלטות הטובות ביותר. בזכות מאגרי הנתונים, יכולות המחקר והכלים המתקדמים לניתוח שוק העומדים לרשותו, מנהל תיק ההשקעות מבין ויודע כיצד לנווט בטלטלות שבדרך. אחרי שבוחרים בית השקעות, בוחרים את מנהל תיק ההשקעות (הנווט), המלווה באופן אישי לאורך כל הדרך .

ניהול תיקי השקעות החל מ-300,000 ₪
לפרטים נוספים על ניהול תיק השקעות בהתאמה אישית


נעים להכיר אני מנהל תיק ההשקעות שלך

היות שהקשר עם מנהל תיק ההשקעות, עתיד להיות קשר ארוך טווח ודורש המון אמון הדדי, רצוי להכיר אותו באופן אישי. יצירת קשר טוב תורמת לתחושה הכללית לכך שהכסף נמצא ב"ידיים טובות". מעבר לכך, ההיכרות עצמה יוצרת הזדמנות לעשות תיאום ציפיות, אם לטווח הקצר ואם לטווח הארוך. כך, יכול מנהל תיק ההשקעות לתפור בדיוק את תיק ההשקעות הנכון לכל לקוח. כמובן שמנהל תיק השקעות טוב יודע לפזר את ההשקעה בין נכסים שונים החל מאג"ח, פיקדונות וכלה במניות בארץ ובחו"ל. בנוסף, הוא יודע לתמרן ולהגיב בזמן לשינויים התמידיים בשוק דינאמי. כמו כן, בהתאם לצרכים ולרמות הסיכון שהוגדרו מראש, הוא גם ידע לחשב מסלול מחדש ולמצוא אפיקי השקעות חדשים אשר יוכיחו את עצמם לאורך הדרך.

משתלם לכל אורך הדרך

אם נחזור להמחשה איתה התחלנו, אז מי שבחר להשתמש בתוכנת הניווט, הגיוני יותר שיגיע בדרך הקצרה והמהירה יותר ליעד תוך שהוא מתגבר על מכשולים, פקקים או הפרעות אחרות בדרך. זה לא אומר שיש פה קיצורי דרך, זה כן אומר שיש כאן עבודה שוטפת, קבועה ולאורך זמן, המתבצעת על ידי מנהל תיק ההשקעות עם גיבוי מלא של בית ההשקעות מאחוריו. הידע, הניסיון, והמקצועיות המשולבים יחד, יוצרים מעטפת שירות כוללת, בזכותה תיקי הלקוחות מצליחים להגיע ליעדים. זאת למרות תנאי שוק לא קלים, למרות טלטלות לא פשוטות ולעיתים אף מפתיעות שהשוק עובר. היות שלרוב האנשים אין באמת זמן להתעסק ולעקוב במשך כל היום אחרי הקורה בשוק ההון, מנהל תיק ההשקעות הוא זה שנמצא שם עבורם עם האצבע על הדופק. תפקידו לקחת את תיק ההשקעות ולהביא אותו בהצלחה ליעדים עליהם הוסכם בתחילת הדרך.

אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע ולהגשים את היעדים עבור הכסף שלכם, השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם

ניהול תיקי השקעות החל מ-300,000 ₪
לפרטים נוספים על ניהול תיק השקעות בהתאמה אישית

 

לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית

מלאו את הפרטים ואחד מנציגנו יצור אתכם קשר בהקדם
אנא מלאו את טופס - לשיחה עם מומחה וקבלת הצעה אטרקטיבית